Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Můj miláček, můj seriál!

Konečně! Budou další díly Tisíc a jedna noc! Jak božsky to zní... Jaká rajská hudba... A bude se zase na co dívat. A nejen pár večerů, ale celej rok! Už jsem se bála, že se nedočkám.

Foto: archiv

To totiž neni jako ty naše původní seriály, který mají stěží něco přes třicet pokračování… Snad se to v budoucnu zlepší, ale teď? Bída s nouzí. Než si člověk stačí uvědomit, co se vlastně stalo v prvním díle, je půlrok pryč a s ním i závěrečná část. Jako třeba: Vnuci, pravnuci a jiní potomci Jakuba Čističe. Teprve, když jsem to viděla potřetí, zjistila jsem, že se tam jedná o působení chemickejch čistících roztoků na lakovaný parkety.

No jo, ale co do tý doby, než mi mojí Šehrezádu nadabujou? Dneska je úterý. Dneska nedávaj nic. Jako vždycky. To je teda program… Ale pozor! Pozor!! Na Premiéře: seriál Rajská pláž. Už sto čtyřicátej druhej díl. Sto čtyřicet hodin se válet na rozpáleným písku... Divim se, jak se to dá vůbec vydržet. A to ještě zdaleka nejsme ani v polovině! Sto čtyřicátej druhej díl. To se dost špatně vyslovuje. Nejlepší způsob udávání dílů je v sériích. Takovej šedesátej díl devětapadesátý série, to je jiný kafe. Člověk si musí zopáknout i velkou násobilku, aby byl v obraze.

Představte si, že když jsem byla nedávno v nemocnici, nebyla tam televize (a to přísahám, opravdu, nelžu!). Musela jsem vynechat pět dílů seriálu Na tom našem dvorku. Málem jsem padla do mdlob… A když už jsme u toho, nedomyšlený jsou taky generační seriály. Jak mi může vnuk říct, co se stalo v minulým díle s Xaviérem, a jak na to reagovala jeho družka Žakelína, která si nechala změnit pohlaví zase zpátky na chlapa, když já už budu dávno pod drnem? Takový nedomyšlenosti dokážou člověka pořádně naštvat. A když se pak ještě podívá na večerní přehled pořadů, kde hlasatelka klidně oznámí, že dneska je na programu pouze celovečerní film, tak je nejlepší vzít násadu od koštěte a rozbít televizi na cimpr campr... Ono je stejně lepší rádio. Každou sobotu tam totiž čtou jednu krásnou knížku na pokračování.

Autor: Jan Pavel | pondělí 5.9.2011 7:10 | karma článku: 9,61 | přečteno: 785x
  • Další články autora

Jan Pavel

Vánoční rozjímání

Probudil jsem se a koukám, venku padá sníh. Tak tedy konečně. Budou na sněhu. Alespoň jsem v to pevně doufal. Snad sníh za těch pár dní neroztaje. Ještě chvíli jsem ležel v teplé posteli, než se dveře do ložnice začaly pomalu otevírat.

5.12.2011 v 7:20 | Karma: 8,27 | Přečteno: 510x | Diskuse| Ostatní

Jan Pavel

Chcete vydat bestseller? V první řadě zabte autora!

Když si mě jednoho dne povolali na marketingové oddělení vydavatelství, které se kdysi ujalo mých rukopisů, vyrazili mi dech, sotva jsem vstoupil do dveří. „Nemůžeme přijít na to, jak vás nechat umřít...“

11.10.2011 v 7:05 | Karma: 13,56 | Přečteno: 1030x | Diskuse| Ostatní

Jan Pavel

Pozor na ryze českou nemoc šílených vepřů!

Jednoho slunečného rána jsem se probudil a nebylo mi příliš dobře. Ono mi není žádného rána vůbec dobře, ale tohohle rána mi připadlo, že dneska určitě umřu. Snažil jsem se myslet na to, že musím napsat závěť a takové ty věci kolem, ale nějakse nedařilo. Stále mi něco našeptávalo, že to ještě zdaleka není můj konec, že až to přijde doopravdy, bude to daleko daleko horší. No to se mám na co těšit...

13.9.2011 v 8:10 | Karma: 6,90 | Přečteno: 673x | Diskuse| Ostatní

Jan Pavel

Hovory k sobě

Když jsem začal přemýšlet o tom, proč bych měl vonět jako mulat nebo černoch na bílém koni z jedné televizní reklamy, uviděl jsem před sebou malou manéž s poníky.

4.7.2011 v 7:15 | Karma: 7,84 | Přečteno: 912x | Diskuse| Ostatní

Jan Pavel

Neřešitelný životní problém

Už dlouhou dobu přemýšlím, jak spáchat sebevraždu a nikoho tím neobtěžovat. Považte, jak to začalo...

20.6.2011 v 8:15 | Karma: 9,05 | Přečteno: 957x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Odpuzující. Strašit migrací je tak jednoduché, kritizoval Babiše ministr

24. dubna 2024  22:42

Ministr pro evropské záležitosti Martin Dvořák (STAN) v CNN Prima News vyčetl Andreji Babišovi...

Ukrajinci v branném věku budou moci získat pas jen ve vlasti, rozhodl Kyjev

24. dubna 2024  22:20

Ukrajinská vláda přijala rozhodnutí, podle něhož muži ve věku od 18 do 60 let budou moci získat...

Biskupové se distancovali od Zemanovy akce v Arcibiskupském paláci

24. dubna 2024  19:05,  aktualizováno  21:31

Pražský arcibiskup Jan Graubner se distancoval od akce, při které byla minulý týden v...

Pokleknete a budete prosit. Generál slíbil zničit NATO do roku 2030

24. dubna 2024  21:21

Velitel čečenských sil bojujících na Ukrajině a věrný obdivovatel ruského prezidenta Vladimira...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 15
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1095x
Jan Pavel (*1973 v Praze) Vystudoval tvorbu textu na KJJ. Publikoval v Českém rozhlase, Literárních novinách, Tvaru, Textech atd.


Výběr z bibliografie:
Jizvení (novela, Arieta, Praha , 2005);
Až pes snese čokoládu (povídky s Mikou Horákovou, Artes Liberales, Praha, 2006);
Tramvaj do stanice (novela, Artes liberales, Praha, 2007);
I smrt se zahojí (román, Nakladatelství Slovart, Praha, 2007);
Zbytečnost (povídky, Nakladatelství Slovart, Praha, 2009);
Inutilidades (překlad knihy Zbytečnost do portugalštiny, Thesaurus Editora, Brasília, 2009);
Worthlessness (překlad knihy Zbytečnost do angličtiny, 2010);


www.janpavel.eu